Reklamní brožura 2023
Už několik let pro B2C každý rok tiskneme 5.000 letáků, které přikládáme k zasílaným objednávkám a dáváme k dispozici na veřejná místa, pokud máme tu možnost. V průběhu roku tak rozdáme všechny. Poslední dobou přikládáme i letáky dalších společností, ale takto je to dále neudržitelné.
Máme s tímto druhem reklamy dobrou zkušenost a pokud vyhodnotíme konverzi na platícího zákazníka například přes QR kód na letáku (přes ručně zadaný odkaz to neumíme), tak jsme velmi spokojení. Máme specifickou nabídku a český zákazník stále na výprodeje, akce a slevy stále slyší. Navíc tištěná forma je stále pro část zákazníků přijatelnější, než online prostor.
Letos jsme se rozhodli jít na to trochu jinak a místo oboustranného A6 letáku jsme vymysleli A5 brožuru, ve které máme k dispozici 12 stran pro Vás. Nemáme ambice na ní nijak vydělávat, chceme ale společnými silami kusovou cenu takového printu snížit na akceptovatelné minimum.
Sepsal jsem to velmi stručně, pokud máte dotazy, ozvěte se mi přímo, kontakt na mě máte v pozvánce. MK
Jak by taková brožura měla vypadat?
Podobně, jako kuchařka, kterou jsme vydávali před 2 roky:
- Formát A5 (148x220mm)
- Plnobarevná
- 16 stran
- Křída lesk 135g
- Vazba V1 (šitá 2 skobami)
Pokud máte zájem o A5 stranu v této brožuře věnované vaší společnosti, pak je třeba:
- do 14.5. se zaregistrovat
- do 19.5. uhradit vystavenou fakturu
- do 25.5. zaslat grafiku (tisková data A5, ideálně v AI, grafiku by měla být “na výšku” – ale není to podmínkou)
- odsouhlasit korekturu
- tisk proběhne během června
Co můžete získat?
- náklad 5-10.000 ks
- svoji reklamu průběžně rozesílanou v tiskové formě po ČR (cca 3% SR), 5.000 ks během 2023/2024 našim zákazníkům
- možnost zakoupit brožury i pro sebe v malém nákladu za nízkou cenu
- oslovit uživatele zvyklé spíše na print, než online prostředí
- zapracujeme vaše podklady do brožury, zařídíme tisk a distribuci
- pomůžeme si tak navzájem, protože si nijak nekonkurujeme a můžeme si tak vyjít vstříc
Pokud Vám to přijde zajímavé, platí pravidlo “kdo dřív přijde,…”.